Autobuzul

Mda, în timp ce noi ne rupem spinările pe aici și ne stricăm ochii citind de prin dicționare și enciclopedii  ca să vă informăm prompt și adecvat, Ghio a lui TJ se plimbă cu autobuzul. Nu că ar avea neapărat treabă, ci mai mult ca să scape de curățatul cartofilor, la cantină, credem noi.

Scris de: Cristian Gheorghe

Mersul cu autobuzul are un farmec aparte. Întâlnești o mulțime de oameni și, fără să vrei, iei parte la un crâmpei din viața și problemele lor. De exemplu, doamnei de pe scaunul de la geam îi cântă poșeta: ”Waka-waka” de Shakira…  O văd cum cotrobăie grăbită prin poșetă și răspunde: ”Da, mamă, vin acu’… Sunt la Favorit… Coboară și tu în stație să mă ajuți la sacoșe…” Frumos, zic, deci doamna are un copil iubitor care o ajută la cărat sacoșele de la piață. Foarte bine!”

Un alt exemplu: femeia agățată de bara de lângă ușa din față, care țipă în telefon de se aude până-n spate: ” Să crezi tu că dau un milion pentru coroana lu’ mă-ta! Tu când îmi dai ăia șapte milioane pe haine? Ă? Zi, bă!” Nu, tipei ăsteia nu i-aș da follow pe Twitter și nici nu i-aș cere prietenia pe Facebook.

La un moment dat, prind un loc liber pe scaun, lângă un domn destul de sobru. Are o figură preocupată și privirea sa, ușor exoftalmică, cercetează împrejurimile pentru a sesiza din prima un eventual pericol. Îmi scot liniștit iPAQ-ul și bag un  ”Solitaire”. Nimic mai potrivit pentru momentele acestea de liniște. Deodată, șoferul efectuează o manevră periculoasă iar eu, atent să pun șeptarul de treflă peste optarul de cupă, îl înghiontesc ușor și involuntar pe vecinul cel vigilent. ”Mă scuzați!” îi spun spășit… Domnul îmi acceptă scuzele și mă privește atent și exoftalmic: ” Pot să vă spun ceva?” Figura sa nu prevestește nimic bun, dar dau aprobator din cap, deh, eram dator… După ce se uită în jur, îmi spune cu o voce joasă: ” Știți, iar a fost cutremur în Malaezia… Ce ziceți de asta? ” Capăt o figură preocupată, în timp ce el continuă: ” Acum două zile a mai fost unul în Turcia, iar acum o săptămână unul în Chile… Un cutremur devastator aici la noi este iminent! Ce ziceți de asta?”  Dau din cap îngrijorat și îmi cer scuze pentru că trebuie să cobor. Ușile se deschid, iar eu, dintr-un salt, sunt jos, în stație.

După mine, coboară doamna cu Shakira și suita de sacoșe pline de zarzavaturi. În stație, surpriză: nu o așteaptă copilul cel iubitor, ci chiar mama ei, o bătrână durdulie cu părul alb ca neaua.  Deci, ea o sunase mai devreme. Le privesc pe cele două femei cum se îndepărtează împreună încovoiate de greutatea sacoșelor și a grijilor de zi cu zi. Ufff… le-aș fi ajutat la cărat dacă mergeam în aceeași direcție, dar, vedeți voi, mă grăbeam spre casă pentru a încropi de urgență un plan de evacuare în caz de cutremur… Dacă domnul acela avea dreptate? Ce bine că am luat autobuzul… Ce ziceți de asta?

Posted on Ianuarie 7, 2011, in Ăștia suntem, cu ăștia defilăm!. Bookmark the permalink. 123 comentarii.

  1. cristiangheorghe

    Vreau și io un ceas ca ăla din pozăăăă!!!

  2. La furat, nu la-ntins mâna!😀

  3. Pai daca-l revezi ‘mneata pe domnu’ cela spune-i ca sa se pregateasca de Campi Flegrei, vulcanu’ ala napolitan. Poate s-o mai linisti !!!
    Vrei ceas d-ala ? La ce folos ! Am si io swatch d’o suta de euro si in afara de faptu’ ca mai bine foloseam 99 pe vinuri si restu’ p’un made’n china n’am aflat ni’ca, soarele tot asa se-nvarte de egzact !

  4. Da nici cutremurul n-ul prevestește suaciu ăla?

  5. autobuzul asta-mi suna a 311! Zi tu daca nu-i asa!

  6. Domnule Ghio, cum mai arata Shakira? n’am mai fost cu ea la un suc de nu’s cand…

  7. Câtă cultură locală într-un autobuz, ai și previziuni gratuit!😉
    Și eu vreau un ceas ca ăla, dar nu vreau cu autobuzul!

  8. Cristiane
    Bai, am inteles ca primul subiect locuia la prima dupa Favorit, Drumul Taberei 34. Iti amintesi cum arata, ca s-ar putea s-o cunosc, caz in care as putea furniza oarece detalii suplimentare😀

  9. cristiangheorghe

    @Pamela: nu știu d-astea🙂

  10. cristiangheorghe

    @coolnews: 368.

  11. cristiangheorghe

    @papa: direcția OPUSĂ. Nu Orizont, ci Lt. Nicolae Găină. Nu râdeți, așa se cheamă stația.

  12. Pfuiii!Asta e autobuz din ala de aeroport! Cu aşa autobuz m-aş plimba şi eu pîna la scara avionului!

  13. Pentru mine morala e urmatoarea: nu lua autobuzul si macar scapi de o grija: nu ai insomnii ca tra sa fugi sa scapi de cutremur😀

  14. Domnu Sailor, da matale nu ești căpitan de vas? Că așa mi-ai zis ieri sară, la coctel, Acu aflu că de fapt ești pilot de avion. N-ui rău nici așea, da să-mi zici din timp, să știu cum îmi fac bagajele, căm-i zisăși că mă duci la Singapore săm-i arăți nuș ce.

  15. Didino, ia stai mataluta la coada. Prima oara trebuia sa ma cocotz io pe catarge. Sa trag scurt o tura pe mare. Sau o fi uitat „zburatorul”😦

  16. Doamna Didina, te duc unde vrei tu.Nu doar la Singapore.Acolo,in Singapore ,cum intri ,pe stanga e o strada cu magazine sclipiciose.Numa bune de shopping.Apoi dam o tura si prin Hong Kong si incheiem calatoria la Tokio. Mulţumita?

  17. Laura,tu ai locul rezervat.Pe catargul tau nu urca altcineva.

  18. Ia uite cum trag astia cu insinuari…

  19. Traiane, tu ziceai ca nu te descurci dincolo, da’ ia ui la sailor, cum ne invarte … mai ceva ca un sofer de autobuz trumentat!

  20. Traiane, io cred ca Navyman a uitat ca degeaba are cinci catarge ca tot trebuie sa astepte sa sufle vantul.
    Da, stiu o sa spuna de motorul alternativ. Da, dar nu ca atunci cand ai toate panzele sus! 😉

  21. Traiane, bine ai venit in autobuz! Ia loc si ţin’te bine ca acceleram. Si dupa cum ai observat,e si ceaţa.

  22. Eh,ne lasam purtaţi de val şi tot o scoatem la capat.

  23. Pai d’aia am venit, sa fur si eu din tehnicile astea batoase .

  24. Andru =))

  25. Sailor, aseara ai aburit fetele cu vaporul, azi cu autobuzul…. Ceva nu-i în regulă… hmmm

  26. Vreau sa brevetez autobuzul plutitor. Caut „Un echipaj pentru Singapore”.

  27. Sailor, apoi daca iau harta cred ca in directia aia chiar tra sa iei avionul ;))

  28. Altceva mai vesel decat ”echipajul” n-ai gasit ?
    E sarbatoare, totusi.
    PS incearca pe torrent😛

  29. Andru, ceva de genul „dansatoare de samba”😀

  30. Ajungem si cu vaporul! Plus ca nu o sa ne plictisim pe drum..distracte garantata!

  31. Laura – yap! 🙂

  32. Distractie? a zis careva distractie? Gataaaa, io-s la bord, astept cuminte plecarea 😉

  33. Cand sint toti la bord incepe carnavalul. Deocamdata vad ca nu e echipaj complet.mai avem nevoie pe la cazane pe acolo,pe la partea electrica(muzicala)…mai sint locuri goale.

  34. Bre, io nu vin, ca am rau de vapor !

  35. Mai Laura, tu cat ai dat pe croaziera asta?!
    Cred ca Sailor te-a confundat cu echipajul. Io ti-am mai spus sa nu-ti mai iei asa putin bagaj! Numai tu: sa fie mai mult loc pentru cumparaturi😛

  36. Nici io nu ma impac cu apa mai inalta decat mine🙂

  37. Saluti lume! Hai să rămânem cu picioarele pe pământ mai bine!
    Bem şi noi ceva?

  38. Banii nu sint o problema! Isi poate plati calatoria si dand o mana de ajutor echipajului.

  39. Andru, is profi in facut bagajul rapid si putin🙂 Si e bine asa, vorba ta, sa ai loc de cumparaturi =))

  40. Traiane, Andru, sedetzi linistiti ca nici io nu am facut vreo ditamai calatorie cu vaporul… da’ ne-am descurca noi. Cred. Banuiesc, cel putin. Ca daca nu rechinii de papa😉

  41. Sailor, io stiu sa fac mamaliga buuuuuna-buuuuna. Se pune? Papa asta echipajul?

  42. Noi ne-am pus dincolo pe baute, aici navigam… aaaah, merem cu troleul…. sau … surfam ;))

  43. Pamela!!!!!!!!
    Vezi ca in camera cealalta se bea de ceva vreme!

  44. @Laura
    tot 500 gr. malai si 250 ml. apa?

  45. Se aproba meniul !

  46. sailorman
    Coane, schimba-ti nick-ul c-a inceput lumea sa te confunde cu Basescu😀

  47. …are cam acelasi simt al realitatii 😉

  48. Traian ,
    musai si branză!😀

  49. Linia Maritima O'Neil

    Papa,e bine asa?E sugestiv oare?

  50. Pam
    Eu am luat-o pe vin, tu?

  51. andruska
    de ce sa zici asa ceva? base are totusi simtul realitatilor lui personale😉

  52. =)) Nuuu, asta o fac la ochi, ca nu vreau sa ma arunce echipajul peste bord cu mamaliga cu tot!

  53. Bai, nu mai vorbiti de brinza ca n-am o rosie-n toata casa

  54. seara buna lume buna!
    papa mai dansam?

  55. Papaglio, e doar invidios😛

  56. My sentiments, exactly!

  57. O’Neil
    Stai coane sa te-ntreb, acu’ ca mi-ai adus aminte. Sugestiv asta vine de la a suge? Adica un fel de-a o suge festiv?😀

  58. red
    Uite ca mi-a venit si rosia😉 Draguto, eu credeam ca te epuizasem, dar te vaz mai vioaie ca niciodata😀

  59. Laura
    daca mai scoti limba la mine, ti-o musc😆

  60. Linia Maritima O'Neil

    Coane, numele meu irish iti sugereaza ceva corespondet in romana? Daca da,atunci sugem o zeama de struguri?

  61. Bai, am ramas in urma! Stati sa ma apuc sistematic de cetit. Asaaaa, deci am ramas la faza cu branza….

  62. In romana nu, dar daca e s-o dam pe ingleza, I nail it, te-ar putea duce cu gindul la fut, ceea ce nu-i rau deloc😉

  63. Iar să lasă cu chief aici.
    Și cică-s telectuali…
    Păi da, că dă proasta cu mopu mâine iar…
    Iote-l și pă ăla, cum scrumează în ghiveciu cu mușcatele de le adusăi de la maica. Nțț, nțț!
    Măcar Sailoru ăla îi domn! Mă duce la șopin. Bine că mi să băgă descărnata aia cu giulgiu în față! Cum naiba le zice la astea… Astmorexice? Anofelice? Ălea, fată, de nu mâncă nica tătă zâua! Pfuai, ce lapisuri am az!… de la atâta muncă cred…

  64. Pamielo
    Ai dat fuga-n pivnita? Ce-adusesi?

  65. Ai grija cum o musti ca s-ar putea sa-mi placa…😉 Stii tu, ca strigoitele traiesc secole, nici cu tamaie nu mai scapi😀

  66. papa, o adusei pe Didina cu gura mare!😀

  67. Pai decit sa mor de vreo boala sau mai stiu eu ce accidente aviatice, mai bine din cauze de strigoaice😉

  68. Didi
    Ce faci draguto, te vaz cam cocosata de la munci. Te-ar aranja vreo specie de masaj?😉

  69. Didi
    Oi fi dind tu cu mopul, da’ ce dantura de cinematografiata ai! Ma-nebunesc de pe dinsa😉

  70. Didina, vad ca cam faci furouri pe aici! Nu te apleci cam tare? Chiar tre sa stergi praful sub masa, acum, cu casa plina??

  71. Alegerea ta… io atata iti zic, cu astea nu-i de shaga, ca sug la sangeeee… si vor tat de ala proaspat! Si s-ar putea ca si placerea sa devina la o adica chinuitoare😛

  72. Pai atunci ce mai asteptam? Let’s dance, babe!

  73. Didina, te roooog, nu sub covorul ala de sub masa! orinde dar nu acolo😀

  74. Laura
    Ma risc, ca prea suna bine actiunea cu suptul, chiar si de singe😉

  75. Pe Didina o duc io la masaj! Face parte din sejurul ala de cumparaturi ca doar oferim servicii complete .

  76. Fetelor, v-am pus un blues mai la nord, eu acum il dansez cu don’soara redsky, dar puteti sa-l luati pe O’Neil, daca n-o fi plecat

  77. Sailor, se zice „complecte”! invata dom’le sa vorbesti corect romaneste!

  78. Mii de scuze Pam! Mai mult printre straini, deh.
    Te bagi la un dans?

  79. deci piesa asta ma reprezinta peste tot😀
    cum mai doineste chitara asta….

  80. redsky
    Taci si danseaza, ca ma deconcentrezi!

  81. Didino, adu fata paharele alea c’o inceput lumea sa’si bage botu’ direct in sticla!! Eu nu stiu cand ai devenit asa maniaca de curatenie!! Te stiam fata de viata! Iote asa’i: mananci un sac de sare langa un om si tot n’apuci sa’l cunosti…

  82. Deci cam asa ar fi… petrecere la strigoite. Zice un musafiri: ce bun e punch-ul asta! De unde il aveti?
    L-am furat de la politai. Toate sunt probe de sange😀

  83. 😆 chiar trebuie sa tac??? daca tac adorm!

  84. Pam
    Ba pardon! Eu nu bag botul in sticla ca-s ocupat cu french kiss-uri😉

  85. Adormi, da’ pe mine😉

  86. unde bre ca eu fusei pana la toaleta sa-mi improspatez machiajul, singura!

  87. Aoleu, o fi fost sailorul, ca doar el mai era pe ring😀

  88. 😆 bun asa ca in bancul cu gheorge si sexul in grup!

  89. Laura
    N-ai vrea sa cobori ceva mai jos😉 ca nu te mai pot urmari acolo-n virful comment-urilor😀

  90. E in camera cealalta ,dar o aduc in pas de dans.Sper sa o conving..

  91. Bai da’ ce-i aici, reprezentatie? Se (re)produce papa pe ecrane?
    Didino, Pamielo, unde sunteti pupa-v-as?

  92. Or fi iesit sa scuture scrumierele.Papa,mai toarna in pahare si da muzica aia mai tare.Ca n-am chef de lucruri serioase,zau.

  93. Sailor
    S-a facut domne, ia bardaca pina aduc eu CD-ul😉

  94. Bai, da’ asta n-o mai dansezi cu mine😀

  95. Ce zici de coarde?😉

  96. Aaah, unde eram ca am piert sirul ;)) Si nu-i de la rose… dar nu tradez de la ce-i 😀

  97. O dansez cu Laura ca de aia o invitai aici.

  98. Bey, v-a placut the day for love?

  99. Pamielo, Didinoooo ati inrosit F5-ul? Unde buimacii mei v-ati ascuns si de ce?

  100. colea,un’ sa fiu?

  101. Papaglio mie mi-a placut melodia, e faina🙂

  102. E pusă, bre!
    M-o costat mai mult decât vaporu lu domnu Sailoru. Plătesc tre ani rate la bancă pentru ia, așa că fii cu băgare de samă: fără frecichisuri de-alea, că să ia smalțu!

  103. Suntem aici! Privim cum vă ridicaţi poalele-n cap!:mrgreen:

  104. ia luaţi de aici şi-o piesă tare dragă nouă:

  105. Sailor, tu te-ai ascuns in ditamai coltu’ pe catarg ca abia acum te-am vast😀

  106. Nici poalele si nici beutura nu ni s-au urcat la cat intr-atat incat sa nu vedem o noua postare aparuta fix la miezul copt al noptii…hi hi hi

  107. Baai, ati sricat toat r(eu)oamtismul cu telejurnalu’ vost! Fir’ar Ceasca al naibii sa fie!

  108. pot sa dansez si pe asta, uite-maaaaaaaaaaa!!!!

  109. nu m-am ascuns !!!! eram pe langa muzicanti!ascultam dedicatiile.

  110. va pupez de noapte buna si va mai dansez si maine!

  111. Noapte bună redsky!!
    Laura, dar aia de la noi, ţi-a plăcut?🙂

  112. red
    noapte buna si umeda😉

  113. Hai ca s-a taiat cu Autobuza asta, trecem pe al nou

  1. Pingback: Buimacii « Gradina visata

  2. Pingback: VIS «

Lasă un răspuns

