Amantul

Scris de Șilavarăcald

Stăteam, în maşină, la o intersecţie de drumuri principale, genul ăla în care simţi cum se scurge viaţa pe lângă tine în timp ce aştepţi verdele. Pe trotuar, un cuplu cam ciudat. El – la vreo 50 de primăveri, tuns cu breton, cu geacă de piele neagră şi ginşi albi. Iarna! Mă dau în vânt după chestia asta; tot așa și după cizmele de aceeași culoare. Ea, la vreo 30, blondă, sfioasă sau mioapă, că se uita mai mult în pământ decât la partener. Tipu’, volubil şi expansiv, gesticulând întruna. Tipa: precaută şi vulpiţă, privindu-l din când în când cu coada ochiului. La colţul străzii, se opresc brusc, semn că drumurile lor urmau să se despartă. El mai execută nişte grimase care trebuie să fi făcut furori în urmă cu vreo douăzecişicinci de ani, când zulufii ăia de pe frunte îşi aveau pigmentul propriu, nu împrumutat din cutia de vopseluri ale nevestei, iar ea flutură o mână subţire şi albă, apoi se angajează în traversarea străzii. Tomnaticul, cu ochii după ea, îşi continuă deplasarea într-o formă mai atenuată a „pasului ştrengarului”, dar o cutie de gunoi fixată pe stâlpul de iluminare îi stopează brutal elanul, cuibărându-i-se în braţe exact când nu se aştepta. Tipul încearcă s-o dea mai la o parte, dar gunoiera se ţine scai de el, ca o amantă pe care vrei s-o părăseşti dar nu se lasă cu una cu două. În cele din urmă, se descotoroseşte de ea fără prea multe menajamente şi îşi continuă drumul, de data asta mai relaxat, adică cu un început de burtă pe care nu i-l remarcasem cât fusese în prezenţa blondei.

Chestie care mi-a amintit instantaneu de bancul următor:

”Două femei, pe stradă:

-Uite-l, fa, pe bărbatu-tău cu o gagică! zice una dintre ele.

-Da, îl văd, răspunde cealaltă.

-Şi? Nu-i sari la gâţi? N-o târnoseşti pe curvă?! spune amica ei, aproape spumegând de furie.

La care cealaltă începe să chicotească:

-Nooo, îi mult mai distractiv să-l văd cât poate să-şi ţină supt burdihanu’…”

Posted on Ianuarie 7, 2011, in Cu ochii cât cepele and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 39 comentarii.

  1. Cit cinism, domnule. Mai avea putin si-i zicea ca se bucura daca sotul are…hmm…vreo disfunctie erectila

  2. Nu stiu altii, dar eu nu consider suptul degradant. Nici macar pe-al burtii 😆

  3. Și cum faci nene? Cu furtunul? Prin buric? Adecă cum ți-o sugi?… Burta, zic.

  4. Didi
    Pai cine-a zis c-o suge? 😆

  5. Burta ramane acolo! Dovada a luptei cu halbele de bere! Evident, castigata!

  6. zaqk
    Bai, daca nu sunt impotriva, nu inseamna ca-s pentru, desi nu-mi displace 😆

  7. Ca o cititoare de „secole” tra sa recunosc ca si la a doua cetire tot imi place 🙂 Chiar mi-o facut placere sa o recitesc :-*
    Buuuuna faza! Nu are rost sa ne ambalam asa aiurea… (desi cateodata nu putem altfel :D)

  8. pe de alta parte tu ai tras concluzia ca tomnaticul avea si nevasta! Cum dovedesti?!

  9. lasati frate burta..ca bretonul spune totul.
    apoi..chestia cu burta ,sa fiu a naibii de nu am observat-o si eu la mai multi ,,masculi”. o fi tic? sau tac?

  10. Femei! 😀

  11. Raționamentu, nene! Ce, dacă treaba mea paicișa e să dau cu mopu și să spăl pahare, crezi că nu-mi merge mintea!?
    Deci, urmărește-mă:
    Ziceai că n-ai nimic împotrivă. Rezultă că la o adecă ți-ar place. Și dacă-ți place, o faci. Și dacă o faci, cum o faci? Că de-aia întrebam, eeee…

  12. Că chear!
    Țucu-te-aș! 😀

  13. Ia sa va orgasmizati voi dupa burtile barbatilor, sa vezi atunci ca unu’ nu si-ar mai suge-o, ba din contra 😉

  14. N-auzisi c-avea cizme albe? 😀

  15. Târg mic! Se cam știe lumea, culniuzo. 😀

  16. gjjjj!
    din piele-ntoarsa …

  17. aaa,sa stii ca io chiar l-am mangaiat pe unul pe burtica,dar a luat-o ca pe o ofensa,deci…?

  18. scorpio
    dobitoc! 😀

  19. help..cum sau unde dau sa revin mereu la prima pagina actuala? un home ceva? oi fi blonda?

  20. Ei vezi? Aici gresesti tu, ca omul nu face tot ce-i place, desi i-ar place sa faca numai ce-i place ;P

  21. Dragutilor, va pupez si va las pe mina „pufuletului policrom”, nu de alta, dar mai am si serviciu (inca 😀 )

  22. Scorpio, home-ul e acolo unde scrie sus:”buimacii”. La toate blogurile e aşa 🙂 Hai te pup!

  23. sarumana georgi..intr-un final descoperisem si eu,deci nu sunt blonda!

  24. E o supapă mai jos, de la natură. Uite cum mă ispitiţi voi să vorbesc bazaconii…

  25. ‘Neatza, Georgia, cum iti fu somnul ?
    P’aci, foc continuu…!

  26. Traiane, vai mama mea! M’am culcat la 3 juma azi noapte si, dimineata devreme, a inceput sa traga Gipsy de mine… nevoile fiziologice, deh! Azi sunt cam „inapta”. Si unde mai pui ca tre’ sa ma duc si la chef deseara… pffff!

  27. cu masline, nu-ti displace, dar nu esti pentru… pai ori ori sau sau? fara? nu mai inteleg!

  28. zaqk
    Off mai cumetre, da’ tu chiar vrei sa le afli pe toate? 😆 Nu-mi displace slanina, dar nu sunt pentru; nu-mi displace statul la soare, dar nu sunt pentru; nu-mi displace viteza excesiva, dar nu sunt pentru 😉

  29. Silavaracald, nota maximă!
    Rele-s femeile astea, pfuai! Dacă era un el, se băga, cerea explicații, o lua de mână pe ea și o ducea acasă, romantisme și simț de posesiune. Dar femeile astea preferă să-și vadă soții suferind, sugându-și burțile, făcându-se de rahat cu zulufi cosmetizați, vai de capul lor! Așa le trebuie, ori însurați, ori cu amante, să vezi atunci regim: sală, tras la fiare, dietă, forță…fără berici, fără ciorbițe și tocănițe! hahaha! :)))))

  30. Excelent comentariu!
    Mai bun decât postarea. 🙂

  31. La fix, domnu! :)))))))))))))

  32. Adesea intamplarea ne sugereaza anumite lucruri, iar noi facem eforturi sa la ignoram. Poate ca intalnirea cu ”amanta” nedorita era premonitorie si categorica, dezvaluind evolutia.

    PS Cred ca am ramas cu sechele ( de limbaj ) de la ”arsurile pe sarcofag” de aseara 😛

  33. Uau! Nu poci decât pentru ca să…

  34. Ne bucurăm să avem și persoane serioase printre noi!
    😀

  35. Draga Admin,
    Te rog frumos sa faci modificarile necesare, deoarece dintr-o regretabila eroare, la comentariul meu s-a strecurat insidios un raspuns care face referiri la niste persoane pe care nu le cunosc.
    In speranta ca vei da curs solicitarii o sa-mi afisez zambetul de satisfactie pentru onoarea reperata ! 😀

  36. pai, curiozitatea ne face sa mergem inainte! 😀

Lasă un răspuns

